.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کشف خط لوله 10 کیلومتری قاچاق سوخت

فرماندار بندرعباس اخبار و جزئیاتی جدید از کشف خط لوله قاچاق سوخت که طی روزهای گذشته در ساحل بندرعباس کشف و گفته می‌شود که بیش از 10 کیلومتر طول دارد، اعلام کرد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس  احمد مرادی عصر یکشنبه در نشستی در رابطه مقابله با قاچاق سوخت و ارز با اشاره به کشف و انهدام لوله‌های انتقال سوخت و مخازن سوخت قاچاق در ساحل روستای گچین این شهر، اظهار داشت: با همکاری دریابانی و نیروی انتظامی موفق به کشف و انهدام شبکه انتقال قاچاق سوخت در منطقه گچین شدیم.

وی ادامه داد: قاچاقچیان با لوله‌گذاری در شش محور به طول 10 کیلومتر در نوار ساحلی سوخت قاچاق را از طریق لوله‌های P.V.C به دریا منتقل و از طریق لنج سوخت را به خارج از کشور قاچاق می‌کردند.

مرادی در ادامه ضمن تقدیر از تلاش دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی از برنامه‌های گسترده دولت و عزم جدی برای مبارزه با قاچاق سوخت خبر داد.

فرماندار جدید بندرعباس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شعار سال ابراز داشت: در استان هرمزگان هماهنگی و هم‌پوشانی قابل توجهی در بین دستگاه‌های مرتبط با مقابله با قاچاق سوخت وجود دارد که این امر سبب شده است، کشفیات خوبی را در استان داشته باشیم.

مرادی تاکید کرد: با ایجاد نظارت و هماهنگی هر چه بیشتر قصد داریم در شهرستان در حد امکان جلوی قاچاق سوخت را بگیریم.

یادآور می‌شود منطقه ساحل غربی شهر بندرعباس و شمال شهرستان بندر خمیر که با شهرستان بندرعباس هم‌مرز است، به عنوان مناطقی شناخته می‌شود، در بعد مقابله با قاچاق مورد توجه و تمرکز نیروهای مربوطه است.

پلیس هرمزگان طی ماه‌های گذشته در قالب طرح محرم اقدام به پاکسازی و جمع‌آوری اقلام مورد استفاده قاچاق سوخت از منطقه گچین بندرعباس کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
برچسب ها : کشف , خط لوله , قاچاق , سوخت

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.052 seconds.